sâmbătă, 9 martie 2013

Start in sezonul 2013

In sfarsit sezonul 2013 este acum deschis si amatorilor de plimbari cu bicicleta (cursiera). Amatori si la propriu si la figurat.
Astazi, 09/03/2013 am deschis sezonul din acest am cu un traseu care din pacate nu l-am dus la bun sfarsit din cauza lipsei asfaltului. Traseul planificat incepea la Bucuresti si continua pana Mihailesti - Ghimpati - Draganesti-Vlasca - Giurgiu - Calugareni - Bucuresti. Vremea a fost super prietenoasa, toate conditiile pentru un traseu de 160-170 de km, dar din pacate intre Draganesti-Vlasca si Giurgiu, in dreptul localitatii Toporu asfaltul a disparut complet, pentru ca pur si simplu nu a existat niciodata, si din acest moment nu am avut ce face decat sa fac cale intoarsa. Cel putin am apucat sa fac fix 160 km.

Prima oprire dupa fix 60 km in dreptul localitatii Prunaru, jud. Giurgiu, locul pe care eu il numesc "la soldatei". Locul este un monument dedicat celor care si-au pierdut viata in Primul Razboi Mondial la data de 16 noiembrie 1916 in lupta din localitatea amintita.


Vedere din Draganesti-Vlasca pe drumul de intoarcere, drum pe care speram sa nu-l fac. Am fost de atatea ori pe aici, ca numai asta nu-mi doream eu sa fac acum

Vedere pe pe podul peste peste Neajlov intre localitatile Stalpu si Gorneni. Nu intamplator am oprit aici, am revazut Neajlovul copilariei, cel care mi-a scaldat copilaria intre anii 1982 si 1990. In departare as fi vrut sa se vada si Iepuresti, locul unde mi-am petrecut opt ani din viata intre anii mentionati anterior.



Pentru ca noua generatie trebuie sa iubeasca sportul si in special ciclismul, baietelul meu iubeste deja bicla (ceea ce nu se poate spune si despre nevasta, cu care negociez week-end de week-end plecarile...de acasa :) )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu